Friday, February 7, 2020

ब्रेन बाइट्स 
कोर्टेक्सको चुरोट छुट्टाउने टेक्निक 

ओम बानियाँ   
कोर्टेक्सको चर्चा शिखरमा थियो । उसको रिस र डाह गर्नेहरु पनि निकै बढेका थिए । फुच्चे डा. कोर्टेक्सको ग्यारेन्टिको उपचारका कारण कतिपय चिकित्सको धन्दा चौपट भएको थियो । एक जना चिकित्सकलाई कोर्टेक्सको टेक्निक सिकेर आफ्नो दोकान फेरि हराभरा गराउने विचार आयो । र, ऊ गाउँको कृषक बनेर कोर्टेक्सको क्लिनिकमा पुग्यो ।
 -----------

चिकित्सक(भित्र पस्दै): नमस्ते डा. साब !
कोर्टेक्सः नमस्ते ! बस्नुहोस् । (हात मिलाउँदै ) अरे ! तँपाई त धन्दा चौपट भएर डिप्रेस्ड एक असफल चिकित्सक जस्तो लाग्छ नि ?
चिकित्सक(हतपत): कहाँको म चिकित्सक हुने ? म त गाउँको सानो कृषक हुँ डा. साब !
कोर्टेक्सः भन्नुहोस् के समस्या पर्यो ? यहाँ ग्यारेन्टिका साथ उपचार हुन्छ, रोग ठीक नभए डबल पैसा फिर्ता !
चिकित्सकः त्यही भएर त म यहाँ आएको नि डा. साब । मेरो ज्यादै चुरोट पिउने आदत छ । दिनकै २ पकेट चुरोट पिउँछु । ल, डा. साब जसरी हुन्छ चुरोट छटाइदिनुहोस् ।
कोर्टेक्स(हाँस्दै): ल यति सानो समस्या ! ठाउँका ठाउँ छुटाइदिन्छु, कहिल्यै नखाने गरी ।
चिकित्सकः साँच्चै ?
कोर्टेक्सः ग्यारेन्टिका साथ, नत्र डबल पैसा फिर्ता ।
चिकित्सकः (मनमनै) अँ ! अब यसको यो टेक्निक सिकेर मजाले दाम कमाउनुपर्छ ।
कोर्टेक्सः होइन, कतै तँपाईले मनमनै मलाई उल्लू बनाएर दाम कमाउने विचार त गर्नु भएको छैन । भुलेर पनि त्यस्तो नसोच्नु होला ? मलाई उल्लू बनाउन खोज्नेलाई त मैले गधा बनाएर भारी बोकाउँछु नि फेरि !
चिकित्सकः (मनमनै) यो फुच्चे त निकै ज्याद्रो पो रहेछ गाँठे ?
कोर्टेक्सः हो, म ज्याद्रो नै छु । ल अब चुरोट छुटाउने होइन ?
चिकित्सकः कति पैसा लाग्छ ?
कोर्टेक्सः अरुलाई ५ सय, तर तँपाईंलाई भने ५० हजार ।
चिकित्सकः मलाई किन ५० हजार ? धेरै भएन र ?
कोर्टेक्सः नक्कली कृषक भएर ।
चिकित्सकः विश्वास गर्नुहोस्, म सक्कली कृषक नै हूँ डा. साब !
कोर्टेक्सः मसँग धेरै गनथन गर्ने समय छैन । चुरोट छुटाउने हो कि होइन ? ५० हजार त धेरै सस्तो हो । अब पनि यसरी नै चुरोट पिउँदै रहनु भयो भने अझ ३० वर्ष बाँचे, लगभग १ करोड धुँवामा नै उडाउनु हुन्छ ? के छ विचार ?
चिकित्सकः (मनमनै ) ५० हजार खर्चेर ५० लाख कसो नकमाइएला ?   छुटाउने हो डा. साब छुटाउने हो ?
कोर्टेक्सः उसो भए बाहिर काउण्टरमा गई ५० हजार बुझाएर आउनुहोस् !
हस् भन्दै चिकित्सक बाहिर गयो ।

--------------
कोर्टेक्सः (मनमनै) मेरो टेक्निक चोर्न कृषक बनेर आउने यो डाक्टरलाई अब मैले यसरी गधा बनाएर भारी बोकाउँछु कि आइन्दा मेरो नाम सुन्ने बित्तिकै यसको सातो जाने छ !




-------------
चिकित्सक भित्र पस्यो ।
चिकित्सकः पैसा बुझाएँ डा. साब । यी लौनुहोस् रसिद ।
कोर्टेक्सः ल अब यहाँनिर उम्भिनुहोस् र तँपाईले कसरी चुरोट पिउनुहुन्छ देखाउनुहोस् ?
चिकित्सकः (चौर औंला र माँझी औंलाले चुरोटको खिल्ली समाउँदै) यी यसरी पिउँछु डा. साब ?
कोर्टेक्सः ल अब औंला धोल्लो(लुज) गर्नुहोस् त !
चिकित्सकले औंला धोल्लो गर्यो । चुरोट भुइँमा खस्यो ।
कोर्टेक्सः देख्नु भयो कसरी ठाउँका ठाउँ चुरोट छुट्यो ? अबदेखि जब जब तँपाईलाई चुरोट पिउन मन लाग्छ यसरी नै औंला धोल्लो बनाउनु होला, चुरोट छुटिहाल्छ ग्यारेन्टिका साथ ।
चिकित्सकः हँ ?
कोर्टेक्सः अँ । ल अब ५० हजारको भारी बोकेर भुँडी हल्लाउँदै घर जानुहोस् ।

----------
जय हो !




No comments:

Post a Comment